Warunki świadczenia usług
Regulamin
W naszym Regulaminie można przeczytać o płatności, dostawie, zwrotach i prawie do reklamacji.
Płatności
Akceptujemy karty VISA/Dankort, VISA, Mastercard, VISA Electron, Mastercard Debit, American Express i JCB.
Rezerwujemy kwotę, za którą dokonałeś zakupu, zaraz po złożeniu zamówienia. Nie wypłacamy pieniędzy, dopóki towary nie zostaną wysłane, a tym samym nie opuszczą naszego magazynu.
Dostawa
Jeśli zamówisz przed godziną 12 od poniedziałku do piątku, wysyłamy w ciągu 1-2 dni. Po dacie wysyłki, czas przybycia wynosi 2-4 dni.
Zwrot
Jeśli zmienisz zdanie (prawo do anulowania zakupu)
Masz prawo do anulowania zakupu przez 60 dni.
Jak dokonać zwrotu?
Jeśli chcesz zwrócić swój artykuł, wypełnij formularz zwrotu na pierwszej stronie witryny.
Po otrzymaniu towaru, zwrócimy pieniądze za zwrócony towar. Ponosisz koszty związane ze zwrotem przedmiotu. Zwrócimy jednak koszty pierwszej opłaconej przesyłki. W przypadku utraty wartości, za którą odpowiedzialność ponosi użytkownik, kwota zakupu zostanie odliczona.
Po dokonaniu zwrotu użytkownik jest odpowiedzialny za prawidłowe zapakowanie przedmiotu. Użytkownik ponosi ryzyko związane z przedmiotem od momentu jego dostarczenia
Stan artykułu
Użytkownik ponosi odpowiedzialność wyłącznie za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu działania rzeczy. Innymi słowy - możesz wypróbować przedmiot w taki sam sposób, jakbyś wypróbował go w sklepie fizycznym. Jeśli przedmiot został wypróbowany w sposób wykraczający poza opisany tutaj, uznajemy go za używany. Oznacza to, że po anulowaniu zakupu otrzymasz tylko część lub brak kwoty zakupu, w zależności od wartości handlowej przedmiotu. Aby otrzymać zwrot całej kwoty zakupu, należy postąpić tak samo, jak w sklepie stacjonarnym: wypróbować przedmiot, ale nie używać go.
Gwarancja - jeśli coś jest nie tak z artykułem
Zgodnie z wadliwymi zasadami prawa sprzedaży.
Kiedy robisz interesy z www.lednordic.com masz oczywiście 24 miesiące gwarancji. Oznacza to, że możesz otrzymać nowy artykuł, zwrot pieniędzy lub obniżenie ceny w zależności od konkretnego przypadku.
Oczywiście reklamacja musi być uzasadniona i konieczne jest, aby wada nie wystąpiła z powodu niewłaściwego użytkowania produktu lub innego zachowania powodującego uszkodzenie.
Formularz gwarancyjny
Po otrzymaniu formularza odpowiemy bezpośrednio przez e-mail, co powinno się stać.
Jak szybko należy złożyć reklamację?
Reklamację należy złożyć w "odpowiednim terminie" po wykryciu wady. Złożenie reklamacji w ciągu 8 dni od wykrycia wady zawsze będzie terminowe.
Abyś mógł zawrzeć z nami umowę, potrzebujemy następujących informacji:
- Nazwa
- Adres
- Numer telefonu
Rejestrujemy Twoje dane osobowe, aby móc dostarczyć Ci przedmiot.
Dane osobowe są rejestrowane w MRKK ApS i przechowywane przez pięć lat, po czym są usuwane.
Gdy dane osobowe są gromadzone za pośrednictwem naszej strony internetowej, zapewniamy, że zawsze odbywa się to za wyraźną zgodą użytkownika, dzięki czemu jest on dokładnie informowany o tym, jakie informacje są gromadzone i dlaczego.
Interesariusze są jedynymi osobami mającymi dostęp do informacji zapisanych na temat użytkownika.
Nie przechowujemy zaszyfrowanych informacji o klientach.
Przesyłamy informacje o klientach w postaci zaszyfrowanej.
Informacje przesłane do www.led-nordic.com nie są w żaden sposób sprzedawane stronom trzecim i nie rejestrujemy żadnych danych osobowych.
Użytkownik zarejestrowany w serwisie www.led-nordic.com ma zawsze prawo sprzeciwić się rejestracji. Użytkownik ma również prawo wglądu w to, jakie informacje na jego temat są rejestrowane. Użytkownik ma te prawa zgodnie z ustawą o danych osobowych, a zapytania z tym związane należy kierować do nas za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@lednordic.com.
Marketing
Gdy użytkownik podaje swój adres e-mail w związku z zakupem na led-nordic.com, możemy użyć tego adresu do skontaktowania się z nim w sprawie bieżącej umowy oraz w celu wprowadzenia na rynek podobnych produktów, jeśli użytkownik wyraził na to zgodę. Ponadto, led-nordic.com może generalnie wykorzystywać adres e-mail do marketingu produktów i usług w zakresie, w jakim użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie takich materiałów marketingowych. Użytkownik może zawsze zrezygnować z otrzymywania materiałów marketingowych, korzystając z linku w otrzymanych elektronicznych materiałach marketingowych.
Prawo do odwołania
Jeśli użytkownik chce złożyć skargę dotyczącą zakupu, musi skontaktować się z led-nordic.com za pośrednictwem poczty elektronicznej info@lednordic.com. Jeśli nie uda nam się znaleźć rozwiązania, użytkownik może złożyć skargę do Centrum Rozwiązywania Skarg Duńskiego Urzędu ds. Konkurencji i Konsumentów, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Można również skorzystać z rozwiązania dotyczącego skarg za pośrednictwem strony www.forbrug.dk, pod warunkiem spełnienia odpowiednich warunków.
W celu złożenia skargi można również skorzystać z internetowego portalu skarg Komisji Europejskiej. Jest to szczególnie istotne dla konsumentów mieszkających w innym kraju UE. Skargi można składać tutaj - http://ec.europa.eu/odr. Składając skargę, należy podać nasz adres e-mail (info@led-nordic.com).
Ostatnia aktualizacja: 15-08-2023