Skontaktuj się z nami
Masz pytania dotyczące zamówienia lub ogólne pytania?
Poniżej znajduje się kilka pytań i odpowiedzi, które, mamy nadzieję, okażą się przydatne. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, nie wahaj się skontaktować z nami przez e-mail. info@led-nordic.com
Prawdopodobnie najpiękniejsze świece, jakie kiedykolwiek wyprodukowaliśmy.
Której płytki ładującej powinienem użyć?
Mamy płytkę odpowiednią do świec filarowych i podgrzewaczy.
Mamy też płytkę pasującą do świec stożkowych.
Co z wtyczkami i ładowaniem?
Przewód jest dołączony, więc wtyczki są dodatkowym zakupem, jeśli nie masz wtyczki USB.
Czy można używać pilota do lampek na baterie?
Tak, można użyć tego samego pilota.
INNE INFORMACJE MOŻNA ZNALEŹĆ W INSTRUKCJI OBSŁUGI NA PIERWSZEJ STRONIE WITRYNY.
Stworzyliśmy
stworzyliśmy instrukcje obsługi świateł, które opisują, jak z nich korzystać. Instrukcje można znaleźć na dole strony głównej.
Podgrzewacz:
W przypadku problemów z naszymi podgrzewaczami należy spróbować wyjąć i ponownie włożyć baterię oraz bardzo dobrze dokręcić śrubę na dole.
Świece stożkowe:
Jeśli doświadczasz problemów z naszym światłem korony, spróbuj zamienić podstawę z jednej, która działa. Dla pewności, czy włączyłeś dolne światło przy pierwszym użyciu pilota?
Świece żarowe: Jeśli masz problemy z naszymi świecami filarowymi.
Należy pamiętać, że jeśli na dole znajdują się 2 sprężyny, baterie nadal muszą być obrócone plus/minus.
Pilot zdalnego sterowania do świec:
Jest to czarny pilot zdalnego sterowania (nr art. 90000)
Nie działa w przypadku czarnych świec, ponieważ nie może przeniknąć przez czarny kolor.
Jeden pilot zdalnego sterowania jest wystarczający dla wielu świec.
Nasz
dostawca posiada akredytację BSCI. Oznacza to, że produkcja odbywa się w odpowiednich warunkach pracy, a surowce są kontrolowane. Świece są wykonane
w 100% z prawdziwej stearyny, z wyjątkiem naszych świec blokowych Anna, które są wykonane w 100% z parafiny. Ponadto nie ma ryzyka pojawienia się sadzy, dymu lub cząstek w powietrzu, jak ma to miejsce w przypadku zwykłych świec.
w powietrzu, jak ma to miejsce w przypadku zwykłych świec. Świece LED zmniejszają zanieczyszczenie powietrza w pomieszczeniach.
Świece LED są znacznie tańsze w eksploatacji niż zwykłe świece.
Nasze świece LED mają piękny płomień 3D w kształcie łzy, który emituje ciepłe, białe światło.
Sam płomień jest stały, ale światło wewnątrz może "migotać", aby wyglądać jak prawdziwe. Ponadto świece wykonane są z prawdziwego wosku,
co razem sprawia, że świece wyglądają jak prawdziwe.
Płomień na świecach ma ciepły biały blask. Same świece można znaleźć w kilku różnych kolorach.
Świece LED świecą tak samo jasno jak zwykłe świece. Za pomocą pilota zdalnego sterowania można regulować jasność świec i oszczędzać baterię. Należy pamiętać, że pilot musi zostać zakupiony, chyba że podano inaczej pod produktem na stronie internetowej.
Tak, możesz cieszyć się małymi iskierkami przez cały rok, zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz - o ile nie są wilgotne.
Jeśli chcesz świec, które mogą wytrzymać pozostawienie na zewnątrz w deszczu, możesz przyjrzeć się bliżej naszym Luna świece zewnętrzne .
Pod każdym produktem znajduje się informacja, czy do sterowania światłem można użyć pilota zdalnego sterowania. W przypadku świec należy użyć pilota o numerze artykułu 90000
Nie, baterie można zakupić oddzielnie na naszej stronie internetowej.
Podana żywotność baterii dotyczy sytuacji, gdy produkt pali się w sposób ciągły. W przypadku korzystania z timera/zdalnego sterowania żywotność baterii może ulec skróceniu, w zależności od typu baterii. W przypadku baterii 1 x AAA i 1 x cr2032 jest to więcej niż w przypadku baterii typu C.
Nie, nie mogą. Podobnie jak zwykłe świece, świece LED mogą stopić się na słońcu.
Zaczęliśmy dodawać śruby dopiero w 2024 roku, aby upewnić się, że dzieci nie zabiorą baterii.
Śruby można zamówić - patrz pod częściami zamiennymi
Pod każdym produktem znajduje się informacja, czy do sterowania oświetleniem można użyć pilota zdalnego sterowania. W przypadku większości lamp i Ball należy użyć pilota o numerze artykułu 90001, chyba że w przypadku Noa Ball jest to 90002.
Nie, są one chronione przed promieniowaniem UV.
Tak, są. Mogą wytrzymać upuszczenie, ponieważ są wykonane z mocnego materiału PE.
Kula Mia & Noa jest przeznaczona dla energii słonecznej i elektrycznej. Kula Ida jest na baterię słoneczną.
ŁADOWANIE LED KUL
Jeśli okaże się, że Mia, Ida lub Noa LED kule nie działają, może to być spowodowane ich niepełnym naładowaniem.
Jeśli masz je w grupie, pomocne może być rozłożenie ich tak, aby stały pojedynczo. Spróbuj to zrobić i pozwól im ładować się przez co najmniej 8 godzin w pełnym słońcu.
Możesz także spróbować odkręcić moduł LED od spodu i położyć go na słońcu w celu naładowania.
Po 8 godzinach ładowania możesz położyć ciemną szmatkę na ogniwach słonecznych, aby zobaczyć efekt.
WYMIANA BATERII?
Możesz kupić nowy moduł LED i wymienić go samodzielnie. Można go znaleźć w dziale akcesoriów na stronie internetowej.
Przyczyną może być rozładowana bateria, a słońce nie jest wystarczająco silne, aby przeniknąć zarówno przez kulę LED, jak i ogniwo słoneczne (szczególnie w miesiącach zimowych)
ŁADOWANIE LAMP SOLARNYCH?
Panel słoneczny musi być skierowany w stronę słońca, aby uzyskać najlepszą wydajność i pełne naładowanie. Należy pamiętać, że inne oświetlenie, takie jak latarnie uliczne lub inne źródła światła, nie powinny świecić w dół na panel słoneczny, ponieważ nie może on odróżnić tego światła od światła słonecznego. Jeśli na panel słoneczny pada inne światło, nie włączy się on wieczorem, ponieważ uzna, że nadal jest jasno.
W momencie dostawy na panelu słonecznym może znajdować się folia, którą należy usunąć, aby panel mógł się w pełni naładować.
Pamiętaj, że podczas ładowania przycisk OFF musi być włączony.
Należy również sprawdzić, czy bateria jest luźna.
Przy optymalnym pełnym naładowaniu produkt będzie świecił przez 4-8 godzin. Czas świecenia zależy od intensywności światła (lumenów) i innych funkcji.
DLACZEGO MÓJ PRODUKT ŚWIECI TYLKO PRZEZ KRÓTKI CZAS LUB MIGA?
Czas świecenia zależy od nasłonecznienia produktu i stanu baterii panelu słonecznego.
Sprawdź, czy bateria nie jest poluzowana lub czy nie wymaga wymiany.
MÓJ PRODUKT NIE ŚWIECI?
Sprawdź, czy bateria jest poluzowana lub wymaga wymiany.
Zamów dzisiaj i wyślij jutro: (poniedziałek-piątek).
Zamówienia piątek-niedziela: (wysyłamy w poniedziałki)
Na stronie głównej znajdziesz informacje na ten temat:
Serwis jest dla nas ważny:
Jeśli jesteś zadowolony z naszych usług, powiedz o tym innym.
Jeśli nie jesteś zadowolony, daj nam znać, abyśmy mogli się poprawić.
MOŻNA ŚLEDZIĆ TUTAJ: www.dpd.com
LUB TUTAJ: www.poczta-polska.pl
Znajdź numer przesyłki, który otrzymałeś od nas e-mailem.
Masz pytania dotyczące zamówienia lub ogólne pytania?